Veelgestelde vragen

Afspraken

Wat moet ik doen als ik cliënt ben en klachten heb?

Ervaar je klachten? Geef dit dan voorafgaand aan de afspraak aan. Klachten kunnen zijn: koorts, algeheel ziek gevoel, hoesten, neusverkoudheid, keelpijn, diarree, onverklaarbare spierpijn, onverklaarbaar verlies van geur of smaak of extreme vermoeidheid.

We maken dan met jou apart afspraken over wanneer en op welke wijze de behandeling wordt voortgezet, bijvoorbeeld eventueel via beeldbellen of telefonisch. Daarnaast vragen we je altijd om bij genoemde klachten je te laten testen op corona.

Ambulante behandeling

Gaat mijn afspraak nog door?

Geplande afspraken met cliënten gaan door. In lockdown periodes hebben we veel gebruik gemaakt van videobellen om behandelingen niet te laten stilvallen. Daar waar nodig om de continuïteit van de behandeling te waarborgen blijft face-to-face contact de norm, met het in acht nemen van de corona-maatregelen. Daarbij houden wij ons aan de landelijke richtlijnen voor het voorkomen van besmettingen.

Heb jij een afspraak op locatie? Lees dan eerst zorgvuldig de specifieke maatregelingen die gelden op locaties van Pro Persona.

Groepsbehandeling

Gaat mijn groepsbehandeling nog door?

Groepsbehandeling op onze locaties kunnen doorgaan indien de hygiënemaatregelen in acht worden genomen. Indien nodig passen we de inrichting van onze gebouwen aan, zodat we de anderhalve meter afstand kunnen waarborgen. Ook letten we extra op hygiëne. 

Kom jij naar een van onze locaties? Lees dan eerst zorgvuldig de specifieke maatregelingen die gelden op locaties van Pro Persona.